onsdag 20 april 2011

Så blev min 30-årsdag!

Fick en bra dag igår. Stressade lite, sovit dåligt... Men Kiron kom iväg till dagis, och när jag var klar med datorn satte jag igång en skiva med "Four Seasons", min glad-musik, speciellt "Walk Like A Man"....I looooove!! =) Fejade lite, donade lite med sömnad, åt lunch med Tiril... Synd att det var så kallt ute, annars brukar jag ofta ha bra väder på födelsedagen så man kan vara ute lite.



Tiril var så söt i sin nya klänning/tunika!! När Kiron hämtats från dagis blev det klädbyte, hela han blir ju alltid alldeles sandig den här årstiden...Stilig blev han i slips och skjorta (men "inte uppe mamma"! för det avskyr han, upprullade ärmar, haha!)

Strax kom Ia, Daniel och barnen. Blev dagens första skönsång (frågat Kiron tidigare om han kunde sjunga för mig, men "kan inte" blev svaret...men paket på sängen tyckte han jag skulle fått) , och ett stort paket! =)Minstingarna Tiril och Albin.
Dukade upp fikabord, testade för första gången köpta chokladtårtbottnar...rätt gott, men smakade inte så mycket choklad.
De hann gå hem innan M kom från jobbet...då blev det mer skönsång, men titta vad Tiril ser skeptisk ut när pappa sjunger, haha!!

Öppnar paketet från familjen...

Av familjen Fahlén fick jag 3 fina flaskor rödvin! Mums...det blir njut!
Ms roliga kort...för de som inte ser står det: "En sak är säker, efter några födelsedagar är man inte lika gullig längre, men...snyggare, smartare, läckrare och helt enkelt farligare!" =)

Fick pengar att lägga till sparandet till overlock-maskin.
Vi tog en promenad för att "plocka nudlar" som Kiron sa...han rättade sig nästan direkt dock till "plocka ris" och det förstod jag bättre, ris som vi skulle klä, haha!
Här har pappa plockat nudlar.


Hem och inväntade den beställda pizzan och kebabtallriken som jag bestämt till middag, kebabtallrik till mig...mycket gott!

Idag väntar mer besök, min syster Maria med familj och mina föräldrar kommer! Imorgon blir det också besök då Marianne åker ner till oss. =) Och mer i helgen också...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...