fredag 29 april 2011

Blingo-köp, stressdag, billboards och valborgsplaner.

Blev ingen cafétur igår men vi ska försöka ta det så snart vi hinner framöver! Istället blev det lite städning här hemma, välbehövligt, hittade damm på de mest underliga ställen...


Efter lunch fick jag så dåligt samvete för Kiron som fått sitta hemma mest hela veckan då han är ledig från dagis, så vi tog en promenad till en lekpark där han fick röja av sig tills han blev kissnödig. Då gick vi vidare till bibblan och lånade lite böcker på en gång.=)

Tog svängen genom stan, köpte makeupremover på Åhlens. M hämtade upp oss och vi hann med Erikshjälpen också (och idag var en fynd-dag, hittade mycket roligt, lite tyger, och mönsterbok!)

Middagen blev McDonalds som jag slängde i mig ståendes innan jag dammsög hemma, för nu var det bråttom!! Strax kom Blingosäljaren och en stund därefter gästerna. Blev bara 4 st, men var kul ändå.


Velig som jag är hade jag skitsvårt att bestämma mig, men det blev till slut detta:

Värdinnor fick en T-shirt nu under april, vi valde den här till Kiron. Han fick också dessa, tunna, mjuka och snygga! Till Tiril blev det denna, jag älskar de är färgerna, det mörka är inte blått utan lila!
Tiril får även ett hemligt plagg. Nyfiken!!!


Sen såg vi Criminal Minds och tog det lugnt. M är fortfarande inte pigg men jobbar ändå, stackarn.


Måste ju visa, Ia är en "Billboard-girl" nu! =)



Imorgon Valborg kommer mamma och pappa hit och grillar med oss, ska bli skoj! Synd bara att nån idiot tände på brasan i förväg...hoppas de hinner bygga upp en ny.

Sen på söndag ska vi iväg en sväng och gratta Kikkis dotter Hanna som fyller 5 år.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...