fredag 15 april 2011

Intervjuad, hungrig och promenadsugen...

Idag har jag sytt, mössor! Och jag har också blivit intervjuad av Tidningen TÅ (lokaltidningen) eftersom jag fyller 30 på tisdag. Roligt att va med i tidningen, hehe. Kiron flög som en känguru när det skulle fotas, men några fina bilder tror jag de fick, ska bli spännande att se. =) Här kan ni se Marias fina artikel i tisdags!

Tiril är duktig och vet att mössan ska vara på huvudet, gärna 2 st! =) Dessa har jag dock inte sytt själv!
Kiron i sin packningsperiod...packat papperspåse full med leksaker, som ska hänga än här, än där. Såhär såg det ut för en liten stund sen i lekrummet, totalt kaos med mjukdjur men ungarna sittandes/liggandes med varsin bok.
Och så en söt bild på Albin med sina stora blå, de var förbi en sväng igår...=)


Nu håller jag på med dagens middag, lasagne, ett glas rött eller en kall öl ska jag föreslå till det...Mattias och Kiron for iväg och handlade lite. Sen hoppas jag vi hinner med en promenad innan det är dax för kvällning...Blir väl en lugn och skön kväll med lite bra TV, förmodligen "Criminal Minds Suspect Behavior" eller kanske en film.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...