torsdag 21 april 2011

Glad påsk!! Blev mer firande igår! Och lite mer Yippie..!

Igår var det lugnt på förmiddagen, jag var trött efter dålig natt, Kiron på dagis, jag passade på att sy en hjälmmössa jag fått beställning på... Vi pyntade påskriset i förrgår! =) (Eller nudlarna, haha!) På eftermiddagen fick vi besök av mina föräldrar och min syster Maria med sina barn Moa o Wilma. Maria hade med sig förutom blommor till mig och M, massor av kläder och skor till Tiril! Uppskattat, mycket fint, och Tiril har inga passande skor...nu fick jag se att hon har storlek 19. Här inviger hon sandalerna som hon ärvt efter Wilma!Fikade...
Moa kunde ha en solhatt som jag sytt för 2 år sen, kul att se! =) I samma tyg som Tirils vårjacka.
Fick blommor och pengar!! Tack så jättemycket!! (Ska få nåt mer av Maria men det sparar dom till festen...nyfiken!)
Efter middagen tog vi som ofta nu en promenad...Kiron cyklade, såg stiligt ut med slips och skjorta. =)
Igår kom också nya numret av Yippie, och ett annat känt ansikte var på dess omslag!! Fina Maria!!! (Jag visste om att hon skulle vara med, väntat på tidningen med spänning!)
De gjorde ett inredningsreportage från familjens fina hem! Önskar jag kunde ha det såhär fint!


Idag får vi se om Marianne dyker upp, var tänkt att hon skulle äta middag med oss men hinner inte. Annars träffar vi nog henne senare i helgen. Imorgon blir det påskmiddag hos mina föräldrar, och på lördag påskmiddag med Ia och Daniel! Puh, mycket socialt den här veckan, haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh vilket härligt födelsedagsfirande du har haft då, lyllos dig alltså=).

jättefint påskris, blir inget sån't här pga allergier vilket är synd, för det är så fint med det inne.

hoppas ni får det jättetrevligt under påsk. mycket socialt, men hoppas det blir roligt!! kram och glad påsk=)

solokatt76 sa...

Glad påsk!!

Inget påskris eller nåt annat pynt har kommit fram här i år!
Påskris kan jag ju iofs inte ha inne men brukar ha ute ibland men sket i det i år eftersom katterna i området"plockar bort" fjädrarna =/

Skojigt!! Både du och Ia tidningskändisar!! Ni borde starta nåt ihop ju med kläder och inredning!! =)

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...