fredag 1 oktober 2010

TÄVLING! Välj mellan 3 priser!

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och lägger ut den där tävlingen jag skrivit om ett tag nu...Denna tävling har jag bla. för att fira att jag haft över 25.000 besökare!

Jag ger er chansen att välja mellan 3 fina priser!
  • Alternativ 1: En mössa från Dunnis, med trycket "REBEL", rödrandig i babystorlek (upp till ca. 6 månader).
  • Alternativ nr. 2 :En superläcker berlock i form av en stilettklacksko, från Lotta Design.
  • Alternativ 3: En mössa i valfri storlek, sydd av mig i mitt "märke" LillSpooky. Tyget väljer jag, men du får komma med önskemål. Finns det uppsydda mössor i den storlek du väljer kan du få möjlighet att välja bland dem. Vill ni vara med och tävla så skriv en kommentar till detta inlägg och se till att lämna mail om ni inte har en bloggadress, så jag kan få tag i dig.
    För att öka chanserna får du två lotter om du tipsar/länkar till tävlingen i din blogg, låna gärna bilden ovan, om du inte har blogg kan du tipsa två vänner via mail och skicka kopia av mailen till mig! Om du vinner hör jag av mig till dig så du får välja ditt pris!

Tävlingen avslutas Söndag den 31 Oktober kl. 20.00!

Missa inte min andra tävling som går ut samtidigt, där du har chans att vinna en body eller tröja, i sybloggen!

32 kommentarer:

Jessika sa...

Hej Hanna!
Jag tycker det är DU som ska ha ett pris som lyckats få så många läsare! :) Men om skoberlocken ändå skulle bli över måste det ju vara svårslaget att ha varit din krokdelare på lekis? ;)

Kram//Jessika
dicey_x@hotmail.com

Evelina sa...

Jag vill såklart vara med också! Jag skulle välja en mössa du sytt om jag vann. Har länkat i bloggen med!

Maria sa...

Hej

Jag är såklart med!!! Länkat i min blogg, rebel passar ju lille A =)

Kram Maria
lillia1981@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill oxå vara med=).
kram

Camilla sa...

Hej! Klart att jag vill vara med och tävla. Har länkat på bloggen. Ha det bra, hälsningar Camilla

Monita sa...

Självklart vill jag vara med! Låter intressant med en hemmasydd mössa tycker jag. :-) Har länkat i bloggen också.

Kram!

Millemilla sa...

Jeg er også med!

Miiaoo sa...

Såklart vill jag tävla om en LillSpooky-mössa!!
Jag sitter här med tårar i ögonen efter att ha läst dina fina dikter till dina barn. Fint!! Å rörande..*snörvel*

Jennie sa...

Jag tar gärna en lott och hoppas på tur! Gärna den söta lilla skon.

Helena sa...

Grattis till alla besökare! Jag tar gärna två lotter och skulle välja en mössa till min mösstokiga tjej om jag vann! :)

Anonym sa...

Ja jag är med och tävlar här med =)
Grattis till alla besök, en mössa vill vi ha om vi vinner.
aina_persson@hotmail.com

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna i din utlottning! Självklart väljer jag "din" mössa! ;)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/mossorberlock-3110.html

info@annakarlsson.se

Jag skulle gärna vilja ha en mössa som du syr i valfri storlek.

liselotte sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla, skulle jag ha turen att vinna vill jag ha en mössa som du har sytt, har länkat för större chans http://liselottess.blogspot.com/2010/10/mossa_10.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Josefine sa...

Vill vara med! Hade gärna velat vinna en mössa som Du sytt :) fr0stskadad@hotmail.com

Lillan sa...

jag är gärna med i tävlingen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/mossor-eller-berlock.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig söndag!

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag vill vara med och tävla om mössan som du själv syr! :-)
Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/fangoria-31-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Anonym sa...

Jag deltar gärna! Berlocken var verkligen fin. Jag har ingen blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

Hej!
Jag är med och tävlar! :)

Mvh
Hannele

Mail:
Hannele_R@live.se

alexandra mamma till tove sa...

jag är supergärna med..

jag skule välja nr 3. :) jag älskar mössor man kan inte ha för många av dem. :)


jag har länkat här http://axdal.se/troll/2010/10/10/31-oktober-3-olika-vinster/

mvh alexandra
axdal@me.com

Elin J sa...

Klart att jag är med och tävlar!

*håller tummarna*

Spacegirl sa...

Vilken härlig tävling!
Jag hoppas på turen, vinner jag vill jag ha nr 3
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/2010/october/tavling-6.html

Spacegirl_@spray.se

Cina sa...

Håller tummarna för en av dina egna mössor !

Mattias, mr22ga@hotmail.com sa...

Jag är självklart med och tar också två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/mossorberlock-3110.html

Hoppas på tur!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

Zabw sa...

Jag är med och tävlar! Länkar till tävlingen på min blogg. Adressen till inlägget på min blogg kommer här: http://zabw.blogspot.com/2010/10/en-till-tavling.html

//Lena (zabw)

Anders sa...

Jag vill vara me. Skulle vid vinst välja Din mössa till Min son. :-)
Anders
anderslukas@hotmail.com

Linnéa sa...

Grattis!

Vill gärna vara med och tävla om en mössa som du har sytt.

Länkar från min blogg

Anonym sa...

Jag e med och vid vinst hade jag valt nr3! Trevliga hösthälsningar från Inga-Lill Mail: famwarnil@hotmail.com

Emma sa...

åhh,jag skulle gärna vilja vinna den fina berlocken. jag e med! iceblueeyes_85@hotmail.com (emma)

Anita sa...

Jag är ett mössfreak så naturligtvis vill jag vara med å tävla å om jag vinner så väljer jag nr 3
miros79[at]hotmail.com

Bengt sa...

Jag vill vara med! Vill isåfall vinna en mössa i valfri storlek till lillkillen. empty_heart@live.se

Malin sa...

Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se

Skulle jag ha turen med mig skulle jag välja det tredje alternativet! håller tummarna! Ha det bra så länge!
Kramar Malin
malin_rautila@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...