tisdag 5 oktober 2010

Trappfall och rå film!

Inledde denna dag med att ramla i trappen! Weee! Jag hade tur ändå, gick inte som för min vän Johanna som gjorde detsamma för nån månad sen och ganska nyss fått ta bort gipset från foten... (Det hade ju varit finemang det, vi hade verkligen haft råd att ha M hemma från jobbet för att ta hand om Tiril...=( )

Men nu slapp jag undan med skrubbad och lite blå vänsterfot, skrubbsår på höger fot, och ganska så öm rumpa. I fallet vevade jag ut med armar och ben för att få tag i något, så det blev vänsterfot som räddade mig och därför fick ta värsta smällen.
Sovit halvbra inatt. Idag är det meningen om allt går som det ska att jag och Ia ska på babyfik med bebisarna... =)
Igår var vi på pyssel på biblioteket, var genom en facebook-grupp vi samlades, det var mysigt och roligt, och vi passade oxå på att låna lite böcker innan vi for hemåt. =)
Vi såg klart en film igår, "Apocalypto"...riktigt obehaglig film (var så rå och blodig) men också bra, om man stod ut med att se hela.. Kan faktiskt rekommendera den.

2 kommentarer:

Therese - Eira Min Ögonsten sa...

Grattis! Du har vunnit i min blogg!

Anonym sa...

oj har du vunnit nånting nu, va kul=).

men aj alltså, att ramla så där måste göa så himla ont!! tur att du inte hade Tiril i famnen. kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...