söndag 17 oktober 2010

Tjuvstart födelsedagsfirande idag, och sytt upp gardinerna...

Idag blir det tjuvstart på födelsedagsfirandet! Jag ska strax gå och greja tårtan, för min syster Maria med familj kommer efter lunch...farmor Haidie skulle oxå dyka upp idag, och ev. min syster Anki med familj. =) Sen får vi se om resten kommer imorgon (det är ju då han fyller.)
Kallt ute igår, Tiril invigde sin rosa luddiga vintermössa, sötis. Ska nog fixa nån mer vintermössa åt henne oxå, den här känns lite tunn ändå. Eller iofs. tror jag hon har några hon ärvt efter kusinerna så det kanske inte behövs! =) Nu är äntligen gardinerna fixade oxå! M mätte fel så jag fick skarva dem...men det är inget som stör, känns det som. Jaja, man ska väl egentligen fixa sånt själv...=)
Hoppas på en bättre bild med fondväggen senare, ids inte ta en nu...Plikten kallar! Ha det bra!



1 kommentar:

Anonym sa...

kul med lite tjuvstart på födelsedagsfirandet=).
vilka fina gardiner du sytt upp!! ja det där med att mäta ska man göra sjlv, konstigt nog så verkar inte män klara av ett måttband;-).
kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...