onsdag 6 april 2011

Imse vimse spindel, nysytt, barnvaktsplaner och finväder!

Ännu en dag med fint väder! Lovely! Jag och lillan myser på här hemma, när jag testade hennes nysydda body blev det lite "Imse Vimse spindel", duktiga lilltjejen, hehe. Hon ser ut som solstickan med sina lockar i nacken! Har ett sår under näsan nu då hon och Kiron råkade krocka, han på trehjulingen... Igår ringde farfar och Carina och frågade om de fick låna Kiron i helgen. Det tyckte han lät skoj så så blir det! =) Vi har börjat fundera på hur vi ska utnyttja tiden...tror vi ska mumsa Mexikansk köttfärssoppa iallafall, för starkt för honom.
Kaoset på lilla bordet i uterummet igår, men jag fick faktiskt klar bodyn trots stöket! ;o)
Mysungarna lekte, var ordentligt varmt där inne ett tag men ville ha överdragsbyxor till Tiril ändå, är ju inte så rent på golvet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh fina Tiril alltså och vilken fin body du har sytt till henne!!

så gulligt att ungarna satt o lekte ute, perfekt att det börjar bli varmare väder iaf=).
va skönt att Kiron får sova över igen så ni kan få äta lite stark mat!!

kram!!

Tina sa...

Alltså vilken gudomligt söt mössa Tiril har...Jo de gånger jag varit på bytardagen i säbrå så har jag sett dig varje gång..men det är ju så att i regel så går man med näsan neråt, roffandes så gott det går :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...