fredag 1 april 2011

Fått härliga paket i veckan! Jag och Mattias 11-årsdag...

Haha, läste just mitt förra inlägg i Google Translate, och det blir ju översatt lite tokigt då och då men rätt kul att läsa! Hihi...


Idag firar jag och Mattias 11 år tillsammans!! =) Vi blev tillsammans 1 April 2000.... Ska inte fira så speciellt, men M har sagt att han ska laga mat imorgon...spännande! Idag har vi besök av mina föräldrar som fick skjuts hit av Johan och Kikki, pappa får inte köra än. De ska äta här med oss.

Den här veckan har flera roliga paket dimpit ner i brevlådan! Jag hade ju enorm tur och vann 2 kg tyg hos JNY-design, motsvarande 6 m tyg!!!! Vilken vinst! Jag var helt prillig när jag öppnade paketet...=)


Ett annat kul paket var dessa shorts till Kiron, från Plastisock som jag budat hem nya från tradera. Läckra! Sen beställde jag också några tyger från Ohlssons dagen innan jag fick veta att jag vunnit från JNY...lite moln och randig velour...=)
Här är busarna igår kväll, springer efter Kiron när han cyklar och båda barnen kiknar av skratt!
Imorgon blir det bytardag, 9,30 på Brännaborg! För den som är intresserad är det även på söndag, och då är en del grejer för halva priset!!!

Vi hörs imorgon, ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...