lördag 16 april 2011

Bytardagen i Säbrå!

Ja så var jag hemma efter vårens sista bytardag...! (?) =) Jag och Ia snärtade iväg imorse och M tog seg morgon med barnen, fast Kiron var vaken tidigt imorse för att vara honom, och är gnällig därefter också nu. Det jag hittade var bilsätesskydd/förvaring Bamse, My Little Pony-DVD, Krambjörnar DVD, Doktor Snuggles VHS och Pulvret-bok, traktor till Kiron (lovat att kika efter nåt sånt), sen fick han också en Blingo-munkjacka och 2 shorts. Tiril fick en skinnjacka (dagens bästa fynd, exakt likadan som Kirons!), strumpbyxor med halkisar, 2 klänningar, 1 Pippikjol och 1 par shorts. Sen blev det också en Goliat-tröja och en Me & I sura grodor (gratis) med små hål i ryggen, tänkte troligtvis sy av dem...=)

Jag träffade några "kändisar" på bytardagen som vanligt, bla. träffade jag för första gången IRL bloggkompisen Tina med sin fina mage. =)


Idag ska vi ev. gå iväg och grilla korv nånstans, härligt väder ute! Men M vill även hinna tapetsera klart Tirils rum, är lite splittrat... Imorgon är vi bjudna på kalas ev. eller om vi får besök själva, vi får se. =)


Måste ju också bifoga en länk, var några bekantingar, Molly och Robin, med på Bolibompas fredagsmys igår! Hehe. De dyker upp runt 2.25 in i filmsnutten. Kul!

Ha en fin lördag!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...