torsdag 28 april 2011

Blingo ikväll! Igår sopmaskiner, lådbarn och 6-årsfirande!

Ikväll har jag alltså Blingovisning, några som kommer iallafall. =) Hoppas på en trevlig kväll!

Vi ska ev. gå på café med Ia och barnen idag, vår vän Lenas mamma har startat café igen här i stan som vi måste testa. Hon hade café ett tag när jag och Lena gick i högstadiet, och där fanns bla. görmumsiga mackor och glass!!!



Igår var det inte riktigt lika fint väder som de senaste dagarna...Men vi var ute ändå, jag sydde en del, Kiron lekte med stenar och vatten och dittan o dattan. Var en höjdpunkt då "sopmaskiner" kom och sopade gatan på dagis!! Fina gröna traktorer!Såhär kan det se ut när mina två små är i toppform!
På eftermiddagen kom M hem från jobbet med feber, så jag och ungarna tog vagnen efter maten och promenerade upp till Ia och barnen, då Molly fyllde 6 år. Jag hade sytt en klänning till Molly, en riktig prinsesstjej... Hon fick pysselbok med prinsessor, denna klänning med glittriga fjärilar och satinband, och ett set med lera att göra tårtor.
Presentöppning!
Istället för en kram?
6-årstjejen! Vi bjöds på gott fika!
Minstingarna...skiljer 5,5 månad mellan dem.
TV-stund...bedrägligt lugn! =)
Mattias hämtade upp oss vid läggdax...han kraschade i säng tidigt och jag satt vid datorn och kikade på lite overlock-maskiner...vill ha!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...