söndag 11 april 2010

Tidningsannons och skönt väder.

Åh ännu en härlig natt, och även denna morgon smög jag mig upp medan M och Tiril sov vidare, åt frukost och läste tidningen som vi köpte igår, skrev lite dagbok. Härligt väder ute idag, så jag längtar efter en promenad!!
Glömde ju länka till annonsen i tidningen TÅ igår, här kan ni kika: =) Blev denna bild. Blev en kvällspromenad igår (längesen man kunde vara ute bägge vi vuxna efter 19-tiden på kvällen!) Tiril låg skönt i Kirons vagn.
Idag ska jag höra om Ia vill ha besök, hon fyller år imorgon men vardagarna är det ju så fullt upp.
Oxå kommer mamma och pappa hit med Kiron, go-gubben!

2 kommentarer:

Maria sa...

Fint kort på fina familjen! =)

Jag och Bella var också på kvällspromis igår fast mellan 8 och 9. Jätte skönt var det!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kramen

Anonym sa...

så underbar bild på er alla=). härligt att vara ute, speciellt idag med varma solstrålar o allt. kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...