tisdag 20 april 2010

Bilder från min lugna födelsedag.

Yep, så var min 29-årsdag över! Eftersom M var sjuk så blev det inget besök igår, men jag hade en mysig dag ändå! Blev lite skattjakt efter mitt paket (med Kiron som ivrig hjälpreda) som M gömt i mitt tygrum!! =) Fick en flaska Laphroaig Whiskey, gottgott, jag älskar whisky!!! Har aldrig fått nån flaska själv förut dock! =) Den ska jag smutta på i sommar! Var oxå ute lite i lä på baksidan, härlig sol, fotade lite kläder för Tradera-auktioner ute, och tog fram rutschkanan till Kiron.
Goa tjejen med nödvändigt klädbyte, glad som oftast!
Till middag fick jag bestämma vad jag kände för och det blev att beställa pizza, en STOR familjepizza att dela på!
Tiril fick bada innan pyamaspåtagning, är fortfarande lite tveksam till bad, hon tycker nog det är skönast när det är över!
Såg lite Millennium och pratade med folk som ville gratta på kvällen. Hade sån huvudvärk, hoppas jag inte blir sjuk jag oxå. Och Kiron slocknade nån timme och vaknade sen och var grinig, så vi funderar på om han också håller på bli sjuk...därför är han hemma från dagis idag, i avvaktan..Håller tummarna och hoppas vi slipper!

2 kommentarer:

Maria sa...

Mysigt med en lugn och skön födelsedag med hela familjen! =)

Kramen

solokatt76 sa...

Grattis till en mysig födelsedag!!!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...