onsdag 7 april 2010

Sovit gott!! För små kläder och pappasjuka barn...

Inatt var bästa natten ever, lillan sov 4 timmar, åt, sov 3 timmar och åt igen (och raketbajsade..). Så hon åt bara 2 gånger inatt, för första gången. Annars blir det minst/oftast 3. Ah...man känner sig ju utvilad. =)
Onsdag...enda dagen denna vecka som Kiron är på dagis. Jag ska greja med lite syprylar idag, har klippt till en del och ska kika efter lite mönster osv...
Jäkla tråkväder vi fått, suck, kan förstöra vilken dag som helst om inte annat.

Tog hem Kirons regn/galonkläder från dagis, ska prova dem idag, ser nog ut som om vi måste köpa nytt tyvärr...ungen växer ju så fort! Dessa var iallafall röd/blå så vi kan ju spara dem till skruttan. Kiron vill ofta gärna göra som lillasyster...!
M jobbade över lite igår, sen kom han hem till längtande familj, Kiron så pappasjuk om kvällarna nu när M kommer hem, vill vara uppi honom mycket, och det kan man ju förstå.
Gott med kalops var det också. Jag hann med litegrann igår ändå, klippte till solhattar och byxor, Kiron lekte så snällt bredvid mig och lillan gymmade.Man blir trött av att gymma...=)
Hann också stryka lite kläder jag ska lägga ut på Tradera, kors i taket.

Nä nu är det bäst jag sätter igång om nåt nyttigt ska bli gjort idag också. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...