tisdag 13 april 2010

Beautiful morning!

"Oh what a beautiful morning..."
Strax ska Kiron till dagis, jag har gottat i mig frukost, (kaffe på morgonen är SÅ gott!!)
Synd att det blåser så i denna stad, som alltid, igår hade det kunnat vara jättevarmt annars...men lite utetid blev det ju ändå. Hann också med att stryka och fota lite kläder till Tradera...men när jag ska hinna lägga ut dem, det vette sjutton! =)
Lillan hade igår för sista gången ett av mina favoritplagg på henne, den coola "Party in my crib"-bodyn...det är med sorg i hjärtat jag rensar bort den nu, att spara. Hon var lite gnällig igår hela dagen, vet ej vad det kan bero på, växperiod, magont eller lite stress? (Jag var stressad, så...) Och ingen lugn och ro för mysiga matstunder längre, som i helgen...=)
Jag och Kiron tog krafttag och skottade ute på uteplatsen...vantvägrare är och förblir lille herrn, men till slut så bad han själv om vantar för han var så kall om händerna.
Japp nu väntar en ny dag, måste få lite gjort!
Snart kommer det förresten en tävling här i bloggen, på tiden va, utlovad sen länge sen!!?

1 kommentar:

Anonym sa...

va mycket snö ni har!! blev lite chockad, all snö är ju nästan borta här nu och de hade suttit ute o fikat ...

vilken söt body Tiril har, förstår att det är trist att lägga undan. hoppas hon snart blir på bättre humör oxå!!

kramisar=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...