onsdag 21 april 2010

TÄVLING VINN KLÄDER FRÅN PINGPONG BARNKLÄDER!

Jag fick ett mail från Ping Pong barnkläder om att de vill sponsra en tävling, så roligt! De har bla. ett fint ekologiskt sortiment! Jag har valt ut några favoriter ur deras härliga sortiment, det var svårt men jag måste ju begränsa mig..=) Ni får välja bland dessa artiklar om ni vinner!

1. Alfons Åberg Babyjeans med mudd fínns i stl.60-86


2. Lounge Babybyxa, vit eller svart finns i stl. 50-80


3. Babylinne, Rose, finns i stl. 50-80


4. Body-I-LOVE-ORGANIC, finns i stl. 50-80 och i olika tryck.


5.Badcape med Cuties tryck


6. Barn t-shirt, 2-4 år


Vill ni vara med och tävla så gå in på Ping Pong barnkläder och skriv sedan i en kommentar till detta inlägg vilken din favorit är i deras totala sortiment, se också till att lämna mail om ni inte har en bloggadress, så jag kan få tag i dig. För att öka chanserna får du två lotter om du tipsar/länkar till tävlingen i din blogg, låna gärna bilden ovan, om du inte har blogg kan du tipsa två vänner via mail och skicka kopia av mailen till mig!


Tävlingen avslutas den 5 Maj kl. 20.00!

4 kommentarer:

Evelina sa...

Åh vad kul med en rill tävling! Klart jag vill vara med.

Fanns ju hur mycket fint som helst på den sidan. Men måste jag välja en favotir så skulle det nog vara mössan det står älskling på.

Har länkat i min blogg också.

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna t-shirten 2-4 år till min dotter snart 3 åriga dotter Alva. Den skulle sitta riktigt fint på henne i sommar.

Min favorit produkt är annars badroken för barn 2-4 år ifrån Lundmyr of sweden. Den är riktigt bedårande söt och är min favorit.


Här har jag länkat för en extra lott:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavlar-om-en-valfri-vara.html#comment

Maria sa...

Klart jag är med. Länkat http://jagochminabusungar.blogspot.com/2010/05/tavling-hos-mitt-ditt-och-datt.html

Bland mina favoriter hos Ping Pong är lundmyr spjälsängs skyddet =)

Kram maria

jennie sa...

ååå ännu een chans på en tävling. hoppas nu på en vinst! Min favorit på deras hemsida var lundmyr sängkläderna.

Länkat i min blogg.för chans till 2 lotter.

http://jenka-mittlivsomsambo.blogspot.com/2010/05/tavlingsdax.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...