måndag 12 april 2010

Grattis Ia 29 år! Igår härlig dag i solen

Nu är det slut på lugnet i huset, storebror är hemma igen, haha! Nä men det är skönt att ha honom hemma! =)
Vilken härlig vårdag det blev igår! När de två sjusovarna ätit frukost (M satt ute!) så tog vi en promenad, lite lerigt här och var men det hör ju våren till...Sedan hem och ut på altanen...drack kaffe och läste i solen, ljuvligt!!!
Här får ni också se lite mode, sunkmamma a lá Hanna, med svarta leggings, oversize-skjorta, foppa-tofflor och håret i en chic hästsvans, haha! =)
När mina föräldrar kom med Kiron var han pappa o mammasjuk såklart...Mina förädrar bjöd på kebabtallrik, mums!
Bä får oxå njuta av lite vårsol.
Kiron hjälper pappa att skotta, funderar över strategi...
Snart är hela vår uteplats framme, M skottar undan snön och det smälter på bra!
När mamma o pappa åkt for vi till Ia, som fyller 29 år idag. Molly ville gärna hålla Tiril.
Fikatajm med tårta, gott!
Strax tänkte jag nog sätta mig ute på uteplatsen en stund igen med barnen, får se hur länge det går, lillan vill ju inte ligga i vagnen hela dan, och Kiron lär nog bli blöt! Men lite sol ska vi väl få. Kiron pratar redan om "ute sitta stolen dricka kaffe"...=)
Hade tänkt stryka och fota lite Tradera-plagg idag om jag hann, men solen stjäl tiden...vill ju njuta!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...