lördag 17 april 2010

Fredag utomhus och besök.

Smugit mig upp före övriga familjen för en stund sedan, tro det eller ej så sover dom än! Men det är nog inte länge innan de vaknar. Sprider sig en härlig doft i huset eftersom jag satt på kaffet...=)
Tråkigt väder det verkar bli idag...=(

På agendan då: Ja, först och främst att handla lite matvaror, bla. tårtingredienser.
Sen ev. baka kokoskaka.
Ev. fota lite tyger.
Se om nån tänkte titta förbi idag.
Sitta ute på uteplatsen och njuta (om det blir varmare). =)

Igår var jag, Kiron och Tiril ute ca. 3 timmar, Tiril sov, jag skrev lite dagbok, (sprang ut och in o grejade), och Kiron lekte, ville absolut inte gå in! Sen M kommit hem och vi satt och åt middag kom överraskande hans pappa och Carina förbi! =) De hade med sig en pyamas till Tiril, en bok till Kiron och presentkort på Gina Tricot till mig! Jippi, det var välbehövligt, ser ut som en trashank! =)

Kvällen avslutades med TV-kväll, Criminal Minds, och lite gott!
Nä nu får jag nog väcka övriga familjen, pappa ringde och sa att vi nog får besök...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...