onsdag 21 april 2010

Förhoppning om lite hobbypyssel!

Idag är M på jobbet och allt är som vanligt. Kiron är på dagis, lite grinig och ledsen dock när jag lämnade honom, han verkar vara i nån jobbig fas, stackarn, vill vara mycket i knät osv. Men i övrigt inga sjukdomssymptom (ta i trä!)

Kylskåpet gapar tomt eftersom vi inte hann åka och veckohandla i helgen...så M ska handla lite på vägen hem idag. Men klanten glömde ju inköpslistan hemma så det blir att rabbla på telefon...

Blir korvstroganoff eller korv i ugn idag till middag, har inte riktigt bestämt mig.

Jag ska ägna mig åt sömnadsprojekt så mycket jag hinner, strax byta på lillan och se vilket humör hon är på, om jag FÅR ägna mig åt sömnadsprojekt. Fick ju nya "Vi Föräldrar" igår också, och spelade in Desperate Housewives och Cougartown, så man har ju lite lugna alternativ också...=)

Igår städade jag lite i tygförrådet och fotade MASSOR av tyger, ska försöka bli lite mer organiserad vad gäller det, lägga in på datorn så de finns där.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...