fredag 30 september 2016

Lite shopping igen!

Hej! Skönt med fredag? =) Jag jobbar ju i helgen men det är skönt att ha familjen hemma ändå. ;) 
Idag har det blivit mer plugg för mig innan kvällsjobbet. 
Tiril var tydligen lite hängig när M hämtade henne i eftermiddag, hade bara legat på soffan och varit jätteloj, sa att hon inte mådde bra. Fortsatte ett tag när de kommit hem, men ingen feber och efter ett tag piggade hon på sig! Hoppas att det inte var något värre än fredagströtthet! 

Igår klickade vi hem lite plagg från H&M, fick ju nya katalogen häromdagen och slog till på två av deras "Autumn deals", på tröjor, en till Mattias...

...och en till Kiron! Synd att den gröna som han egentligen ville ha hann ta slut i hans storlek. 

Han behöver också lite jeans och genom åren har den här modellen med resår varit en favorit till vår smalis. Så det blev ett par även i år. ;) 
Och nya skidhandskar! 


Mer till Kiron, fast detta beställde vi förra veckan under Lekmers nattjakt, och paketet väntar på hämtning! Ett par vinterstövlar...


...och så två presenter till födelsedagen; en liten Trollerilåda...

...och ett nytt fordon till Skylanders Superchargers! 


Tiril får också ett par vinterkängor. =) 


Idag hade hela min blogglista på bloggar jag följer försvunnit, och dessutom mina länkar till mina andra bloggar, så därför ser det kanske något annorlunda ut här i bloggen nu. De har förvarnat om att länkar utanför bloggen inte skulle synas på samma sätt, men jag trodde inte att det skulle bli så drastiskt. Jag har suttit och lagt till de bloggar jag läser och som fortfarande uppdateras, men känner du dig bortglömd och vet av att jag brukar läsa din blogg, snälla säg till för jag kan ha glömt eller inte hittat åt dig! 
Nu är det tack och godnatt, sedvanliga nedvarvningen med några sidor ur boken, klockan ringer 5.30 imorgon bitti. Kram och sov så gott! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...