torsdag 22 september 2016

Klubbsjön och helgplaner.

Snart ledig helg!!! Yay!

Idag var båda barnen hemma igen, Tiril känner sig mer förkyld igen. Vet inte om hon kanske inte var riktigt återhämtad från förra gången och hon har ju inte skolplikt så hon fick vara hemma med de andra.
När jag sov tog Mattias och barnen en liten tur ut till Smitingen och Klubbsjön! Vi har tänkt åka till Klubbsjön hela sommaren men det blir aldrig av, vet inte om jag varit där nån gång.




Kiron samlade "vete", när jag nästan sovit klart vaknade jag av en duns, då är det Kiron som sitter nere i badrummet med en sten och vill se om han kan mala mjöl av dessa! Haha! =D Kanske hade funkat om inte Mattias stoppat honom. ;)

Sand-ängel! (Tur de duschade sen!)

Smitingen by fall, gråmurrigt!
Som det ser ut nu om inget oförutsett händer så ska i alla fall Kiron få gå på skolan imorgon! Sen har vi ledig helg allihop, vi har inte mycket inplanerat förutom familjemys, äta gott, och avklara lite småsaker som behöver bli avklarade! Bl.a. måste jag och M kika efter lite presenter till Kiron, det är mindre än en månad tills han fyller 9. Och ev. vill vi försöka gå på bio på söndag då det är Barnens biodag med nedsatta priser!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...