tisdag 19 april 2016

Min 35-årsdag!

Hej! Nu så var man 35 år fyllda då. Mattias och barnen uppvaktade mig med sång, frukost på sängen och paket imorse, fast jag redan fått min "stora" present ju, den nya mobilen. 
I detta paket var det en jättefin spegel till stugan! 
 Denna teckning har Tiril gjort fast det står Kiron, hon har skrivit av honom. ;) Det är Princess Peach m.m. från Super Mario. =D 

Sen vi städat upp lite hjälpligt efter ork så satte vi oss i uterummet, drog på värme och hade det skönt! Jättemysigt var det, blev där ute i princip hela dagen. 
Hade tårtkalas....Bra med den mjölkfria grädden vi kör med numer, godare och  bättre för magen också! Som oftast Mattias som gjort tårtan. =)

 Mys! 
Till middag beställde vi från Minikrogen, jag tog blandsallad. Skönt att slippa laga mat, värt mycket! 


Innan läggdax för barnen såg vi sista avsnittet av "Ronja Rövardotter", vi har sett den förr med barnen också men den tål ju att se om. ;) Lika underbar nu som när man själv var liten

Och innan läggdax för oss vuxna såg vi "Pride and Prejudice and Zombies". Gillade den mycket! Kärlek, action, humor och äckliga zombies, vad mer kan man begära? =D 


Tack för en supermysig födelsedag trots sjukdom, min fina familj!! Jag älskar er mer än ord kan beskriva! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Åh så underbart att få fira sin födelsedag i lugn och ro med familjen. Jag fick ju oxå en stor födelsedagspresent idag som du kanske såg. Tyvärr hade vi inte nån sol som ni utan snö..så premiärutesittningen i dom får vänta. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...