fredag 1 april 2016

16 år tillsammans, trackslista och min nya mobil/tidiga födelsedagspresent!

Hellu! Har ni blivit lurade något idag? =) Tror inte nån lyckats med mig, eller ja kanske litegrann. Kiron har försökt flera gånger, hehe!

Jag och Mattias blev alltså tillsammans "på riktigt" för 16 år sen detta datum. Min fina karl, vilken tur jag har! Tiden har gått så fort!

Här kan ni se och också höra hur Tracks-listan såg ut den dag vi blev tillsammans, 1 april 2000, en lördag var det och vi var på fest. ;) Ia var starkt involverad i det hela också, haha!
 Melanie C featuring Lisa "Left Eye" Lopes - Never Be The Same Again låg etta, minns att jag gillade den låten mycket.
Annars var det nog mycket Venga Boys som var mina favoriter då! =D




Idag skjutsade M och barnen hem mig från stugan eftersom jag jobbar natthelg. De stannar nån natt till.
 Vi hämtade ut min nya mobil! En LG G4 blev det. Köpte den HÄR till kampanjpris innan 31/3 så det är högre nu igen. Här kan ni läsa recension om den. =) Den känns jättebra!

Var ju tvungen att testa kameran lite i mörkret på väg till jobbet, nåt jag saknat på min gamla mobil är en bra kamera, den har funkat ganska bra i klart dagsljus men annars...=P Denna bild hade inte blivit nånting med den gamla typ! =DD Ja, Happy Birthday to me i förskott då!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Jättebra födelsedagspresent. Det är helt underbart med en bra mobilkamera tycker jag. Bilden är nästan magisk ju! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...