lördag 11 mars 2017

Fredagsäventyr och fredagsmys!

Igår fredag medan jag sov var M och barnen i Nordingrå hos Mats, Hanna och Clintan. De åkte skoter, bob och madrass (tydligen värsta superbacken enligt M och Kiron! ;)) och grillade korv. Avis! Ser jättehärligt ut ju! 




På kvällen fick vi besök av Theres, Samuel och Alvin. Vi pratade mello och nostalgimusik och käkade gott småplock som de haft med sig. 

Blev sen också lite karaoke på Wii U (med krånglande teknik!) och som vanligt Just Dance! Alltid trevligt! 
 


Nu sitter jag i sovrummet med fönstret öppet, vårkänslor deluxe! Borde kanske vara ute men jag har MASSOR  jag behöver fixa inomhus, rensar för tillfället Tirils garderob. Andra måsten är t.ex. plugga och lägga ut saker vi vill sälja... Snart har jag tänkt ta ett snabbt träningspass och sen hoppa i duschen inför kvällens äventyr. Vi kommer missa Mello ikväll, barnen får se med mina föräldrar istället. Men jag vet att vi kommer få det kul ändå! =) Vi hejar iallafall på Jon Henrik & Aninia först, sen Anton och Wiktoria!  
Ha en fin lördag!  

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Jag "lyckades" visst missa melodifestivalen i år oxå 🙄 men har hört av barnen att Robins låt visst var bra..
Härligt med vårkänslor! 🤗 jag längtar verkligen efter solen och värmen nu. Här är bara slasksnö nu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...