onsdag 15 mars 2017

Blött!

Hej! 
Gud vad skumt väder det är ute nu! Igår var det ju soligt på förmiddagen, sen kom spöregn följt av stora lappvantar till snö. Idag var det plusgrader men jätteblåsigt och väääldigt halt när vi gick till skolan. Och när jag hämtade barnen igen hade det tinat i räserfart så den årliga "sjön" vid tunneln hade bildats. Vi snackar typ 15 cm djup... Barnens kläder var såklart dyngblöta. 

Idag har jag inte hunnit rensa mer än att jag la ut några badkläder till salu. Grejat i hemmet, tagit en alldeles för lång powernap (svårt att somna igår!!) och pluggat. 
Mattias var iväg på loge ett tag ikväll och barnen hade kompisar på besök, Alvin och Wilma. Theres och Samuel var också här varsin sväng. Tjejerna spelade lite spel, här "Don´t fall down". =D 
Mattias var inte borta så länge, han kom hem kring 20.15 och då höll jag precis på hjälpa barnen med tandborstning och hopp i säng. Blev lite sent då de oftast är i säng innan 20, men jag ville hinna träna klart medan de åt kvällsfika (stod på crosstrainern). ;) Så kan det gå. =)
Nu tackar jag för mig, godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...