onsdag 24 februari 2016

Namnsdag och fräsch frisyr. =)


Hej!
Jag har fått lite välbehövlig uppfräschning av håret!
Praktikanten på Attityd övre storgatan klippte av runt 15-20 cm av mitt hår (skönt faktiskt!) och så har Ia slingat flera nyanser ljusare, jag är såå nöjd! =))
Här på före-bilden ser ni förresten också den senaste volangscarfen som jag stickade klart för nån tid sen...;)

En till bild, då det är svårt att visa rätt nyans på håret.

Kiron väntade ivrigt på att Mattias skulle komma hem idag, eftersom han gjort ett "kort" till honom på namnsdagen. Gulliga unge! Skrivit alldeles själv.





Mattias har blivit förkyld, igen!! Hade det kämpigt idag på jobbet, var helt slut då han kom hem så han skulle lägga sig då jag gick på nattjobbet. Kiron har också klagat på ont i halsen idag, och Tiril verkade heelt slut och jättegrinig, jag hoppas att det bara är trötthet och inte mer sjukor!! De kom i alla fall i säng i tid idag, igår blev det ju lite sent iom. simskolan.

Idag är det ett år sen utomkvedshavandeskapet förresten. Tiden går fort...

Nu ser jag fram emot ledig helg! Pappa fyller år i helgen så det blir lite uppvaktning där. =)










1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ditt hår blev så himla fint och vilken sommarfeeling jag fick när jag såg det!!
Vad fint Kiron skriver! Så roligt när de skapar små meddelanden som kommer från hjärtat.
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...