fredag 19 februari 2016

Förvaringspyssel.




Hej!
Här är det mer förkylt idag än igår, men inte lika ont i kroppen, känns som att det var något större på gång igår men jag lyckades sova bort det eller nåt. Så jag är på nattjobbet och hoppas att det inte blir värre än såhär.
Känns som om jag dragit på småförkylning lääääänge nu, flera månader. Det försvinner för några dagar och tar sen om men bryter liksom aldrig ut riktigt ordentligt utan gör mig bara trött och seg och överjävligt less på halsont... =P Men men, nässpray och halstabletter och en varm fleecejacka blir mina vänner denna jobbhelg!

Delar lite pyssel ikväll! Denna gjorde jag för några veckor sen. Mattias sparade en av sina stora proteinpulver-burkar när den var tom. ;)
1. Tog bort etiketter och spraymålade både burk och lock vita. 
2. Decouperade på en motiv-servett på burken.
3 Sprayade tre lager med spray med graniteffekt (täckte över bilden med aluminiumfolie när jag sprayade, som skydd). Ganska lång torktid!
4. På locket decouperade jag också med servett, faktiskt baksidan av hjortservetten, köpta på Åhléns.
Runt lock-kanten använde jag washitejp från Panduro. =)
5. Sprayade till sist med lite klarlack för bättre hållbarhet.



Har faktiskt inte bestämt vad jag ska förvara i denna, haha! Men jag kommer nog på nåt. ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...