måndag 8 februari 2016

Tirils 6-årsfirande!

Här kommer bilder från Tirils 6-årsdag! =) 

Vi väckte henne tidigt, innan jag gick till jobbet, med sång och paket. 



 Hon fick i ett av morgonpaketen denna klänning som jag sytt. 

Hon fick öppna paketen från oss när jag kom hem. Haha lyckades fånga oslagbara minen! =D 

Mattias hade gjort värsta fina tårtan med "diamanter" och pärlor! 

De första besökarna var Mats, Hanna och Clint. Clint har börjat på förskolan och har mer fart än nånsin, går så stadigt och fint. Sötnos, han har fått lika fina lockar som kusin Tiril.. ;) 
Mattias och Mats spelade lite Wii, bla Mario Kart, hahaha en syn!! Vilken inlevelse i nederlag och framgång! Kan tänka mig hur det såg ut där hemma när de var pojkar och satt och spelade Nintendo 8-bit. 


Nästa gäng besökare var först Marianne och strax efter också mina föräldrar, fostersyster Linnea, svägerska Kikki och lill-Robin. Johan jobbade tyvärr. 
Marianne stannade på middag och lite Mario-kamp med Kiron innan hon tog tåget hemåt igen. 
 Var några som inte kunde komma men som vi får träffa senare, som farmor och Voitto, farfar och Carina och mina systrar med familjer. 

Här är det jag sytt till Tiril i present. Blev flera leggings då jag hade dem nästan klara sen ett bra tag. 

Och detta fick hon av oss i övrigt! Hästen kom med igen!  Wiispelet och DVDna köpte vi begagnade och smyckena i lilla asken är arv efter mig ;) . 

Detta fick hon av gästerna, idag har Christina och Tim också varit här och grattat! (Pinocchio-filmen fick Kiron av Marianne); sängkläder, Disneyklassiker Nalle Puh, Barbie som sjunger, Barbie Mega Bloks, gosedjur med ljud, docka med utbytbart hår, och No Tangle-borste! =) 
Tack så jättemycket för uppvaktningen och presenterna, hon var helnöjd för allt och ville inte alls gå och lägga sig igår, ville ju leka med allt nytt! =D 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Inte klokt egentligen att hon blivit så stor och att hon redan är 6. Känns som igår du och Sandra väntade på tjejerna. Snart har du två skolbarn liksom! Ser ut som ett lyckat kalas och en bra dag iaf. Skönt att du fick vara en del av den och slapp vara på jobbet under hela dagen! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...