torsdag 4 februari 2016

En aktiv ledig torsdag.

Ledig dag! Och den har varit aktiv! =P 
Städat....bakat i flera timmar till Tirils födelsedag, bl.a. maränger som jag inte försökt mig på på evigheter. 
Jag och skruttan har också bakat Oboybollar, och så blev det två sorter till som jag delar recept av imorgon. ;) 

Och efter middagen har jag sytt några timmar... Säg hej till publiken! =D Mina snygga gröna hörlurar, haha! Lyssnar vidare på True Blood-böckerna...

Nu är det bara tre dagar kvar till hon fyller 6 år. Vi har fått hem kallelse till möte inför förskoleklass-start på Gerestaskolan i höst... Gah jag kan inte förstå att hon ska sluta förskolan, när blev hon så stor!!??? Min bebis!! 

Har ledig dag imorgon med, Mattias är ju hemma förkyld, så det är bara Kiron som ska iväg imorgon bitti... jag ska lägga mig, upp tidigt igen, ingen rast ingen ro. ;) Imorgon blir det mer sömnad så jag hinner klart nån till present till Tiril. Godnatt! 

1 kommentar:

Catarina sa...

Otroligt vad åren går snabbt! Grattis till Tiril!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...