lördag 6 februari 2016

6 år imorgon!

Nu ligger paketen och väntar på morgondagens 6-åring! Vår fina tjej föddes för 6 år sen denna natt till 7e februari kl. 01:21. Som alltid, kan inte förstå var tiden tar vägen!? 

Dagen började så bra, sov inte superbra men fick ligga länge, åt sen frukost och läste lite bok. 
Började jobba 12 och haft en fin arbetsdag men, det stora MEN:et, vikarien som skulle jobba för mig imorgon ringde och sjukanmälde sig. Jag ringde runt till alla andra vikarier men ingen kunde. =( Så jag måste jobba imorgon ändå. Var jätteledsen och besviken. Tills ikväll då vikarien jag jobbade med sa att han kunde ta mitt kvällspass (har delat på schemat imorgon). Så jag jobbar bara 7-12 och är sen ledig. Blev så glad så jag lipade lite, haha vad fånig man är men jag kände mig som sån svikare mot Tiril när jag redan inställt henne på att jag var ledig. 
Så nu måste jag verkligen krypa i säng för tidig morgon!

Familjen såg Mello deltävling 1 utan mig, jag såg första två bidragen på jobbet och kom hem när sista spelades. Barnen fick lägga sig då så jag hann krama om dom lite. Vet inte om jag var riktigt såld på nån av låtarna, Samir & Viktors var ju en sån som fastnade iallafall. =) Mysigt med mellosäsong igen, det har blivit en riktig tradition i vår familj, med Tirils födelsedag som inledning. ;) 
Igår såg vi förresten en bra film, "The Martian". Rekommenderas, en stillsam nagelbitare. 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...