fredag 26 februari 2016

Härligt med fredag och skräckfilm!


Härligt med fredag inför ledig helg, älskar känslan när man har hela lediga helgen framför sig! =D 
Mattias vabbade ju med Tiril idag också, hon är lite piggare och har inte haft nån feber idag, skönt! 
Han handlade hem ny fin bukett, så vårig. 

Dagen blir ju som jag sagt tidigare rätt så kort när man sovit efter jobb, men jag hann med ett litet träningspass medan jag fixade middagen, (Mattias har fixat fredagsstädet.) =) Multitasking! 

Denna låt är vår fredagslåt just nu, ger mig välbehagsrysningar i hela kroppen... ! 


Nu håller M på sjunga för barnen som stoppats i säng och sen ska vi se film, en efterlängtad rysare, "The Forest" som baserar sig på en verklig skog i Japan, Aokigahara, som också är känd som självmordsskogen och det sägs finnas demoner där. 


Och på tal om favoritgenren så såg jag idag trailern till denna, en annan efterlängtad film,  "Sadako vs Kayako", där båda läskiga spökena från japanska "Ringu" The Ring och dito "Ju-On" The Grudge är med. Gaaah de två är nog de filmer som skrämt mig mest genom min skräckfilms-era och även gett mig mardrömmar, dom och "The Woman in Black". Läääängtar!! 

Ha en fin fredagskväll! 

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅh vilka härliga rysningar man får av den där låten alltså. härlig version!

lyxig bukett du fick och skönt att Tiril är piggare igen!

Hoppas ni haft en bra helg! kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...