onsdag 20 maj 2015

Några gamla foton 1987-2006! =)

Hej! 
I säng tidigt idag också, fortsatt varit krasslig idag och inte gjort många knop. 
Tiril fick gå på förskolan idag, det har gått jättebra, inget magvärk. Och förkylningen är hon ju som sagt bättre i, vet inte varför det yttrat sig med magen nu. 

När jag rensade igenom vår skänk förra veckan kom det bla. upp en påse med gamla foton, mest på mig men också på mig och Mattias från tidigare år. Kul att se.=) 

Vad tycker ni, är Tiril nåt lik mig som 6-7-åring? =D Där jag är 6 år är ju iallafall gluggen likadan! Sen tycker jag näsorna är lika, och ögonformen. Och munnen. Hehe. Ja, kanske mer också? ;) 

Jag som konfirmand, 14 år! 1995 eller 96? 
Mattias och jag vid hans student, där har vi inte varit tillsammans mer än 1,5 månad! 

Vår förlovningsresa med Silja Festival 2003! Vi tog på ringarna och gjorde det "officiellt" vid lyxfrukosten. 22 år var vi. =)

Vi 2 2006, Alla hjärtans dag. 

Kul med gamla foton!!! Och gammal musik. Herreminje gått och blivit riktigt nostalgisk denna vecka. 

Dagens rätt från Linas Matkasse blev "Krämig Masalapanna med cashewmix och ananasbitar". Den var helt ok, dock ingen favorit då jag tycker det blev för mycket spiskummin. Barnen åt också, gick bra om de fick lite matyoghurt till. 
Godnatt! 

2 kommentarer:

Cattis sa...

Härligt med nostalgi! Och visst finns det likheter mellan dig och Tiril...:-)

solokatt76 sa...

Ser definitivt likheter mellan dig och Tiril! Däremot var det svårt att se likheten mellan dagens Mattias och studentbilden 😊
Skönt att Tiril verkar vara piggare igen! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...