torsdag 7 maj 2015

En vabbdag.

Ja idag har jag ju vabbat med Kiron. Vi tog en liten liten sovmorgon och en pratstund innan vi gick ner i åt frukost. Goa unge, är ju inte ofta man får egentid med bara honom! 

Det var soligt ute stor del av dagen (med avbrott för regnskurar då och då) så jag har kunnat sitta ute en del. Njut efter flera dagars gråväder! 

Förutom det har jag passat på att rensa lite, sytt, och när Tiril kom hem så bakade vi rabarbermuffins! Inga bjudmuffins med virus i huset men vi får väl äta upp dom själva då. ;) Man får underhålla efter ork bäst det går. Kiron var faktiskt ute en stund och letade insekter idag, lycka. =) 

Mums till kvällsfika!! Lägger ut recept senare! 

Mattias hade med present till oss från svärmor och Voitto så vi har fått öppna paket också, jättefina sängkläder! Tack så mycket de blir perfekta! 

Eftersom jag vabbar imorgon så blev Tiril ledig också, och tur var väl det. Hon har också blivit snuvig nu och hade feber ikväll. Och tur att jag redan vabbar då, att de för en gångs skull timar sjukor samtidigt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...