onsdag 18 augusti 2010

Dagis roligt och äta roligt.

Dagisstarten för Kiron igår gick jättebra (när han väl kom iväg, det var lite segt hemma före). Men kompisarna var ju där, och det fanns massor av stora rum med "nya" leksaker att greja med, så det blev inga problem, han satt för fullt och lekte med ett dockhus när jag skulle hämta honom. Han hade saknat sin vagn lite under vilan (de större barnen har madrassvila), men det hade gått bra ändå.
Jag undrar bara hur det kommer sig att han sover längre på morgnarna just för att han ska på dagis? Hehe! Tycker inte om att dra upp honom ur sängen heller när det inte är nödvändigt (jag är ju hemma), han kommer sent på dagis istället.

Skruttan fick Äpple & blåbärspuré till efterrätt igår, det var smarrigt, och när man får en sked att hålla i själv också blir det ännu roligare! =) Svårt att pricka munnen bara...=)

1 kommentar:

Tova sa...

Hihi lika söt som vanligt ^^

Ahh, vad roligt att du listade ut det nu, hihi :) ja hon berättade ju förut att ni hade jobbat tillsammans, nämnde t.o.m. att det var en gravid tjej på hennes jobb t.o.m. innan jag visste att det var du... hehe...
De bor fortfarande kvar i Härnösand men är på lägenhetsjakt i Sthlm just nu, och jag ska absolut hälsa :)
Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...