tisdag 10 maj 2011

Underbart paket med vinst!

Igår damp det ner ett härligt paket i lådan, från en av mina favorit-sybloggare, Liten Zumo! Jag vann tävlingen hon hade för ett tag sen, en lekdräkt som hon fick fria händer att göra förutom att jag ville ha svalare än velour, till Tiril . =) Titta så fantastiskt läcker !Bak...Kan säga att jag redan ÄLSKAR det här plagget!
Sitter så snyggt på lillan, perfekt passform!

Coolingen ute på promenad. =)

Dessutom fick jag också en present med i paketet, då jag fyllt 30, ett jättefint armband med hjärta med barnens namn!! Tack så jättemycket, Cilla!!!


1 kommentar:

solokatt76 sa...

Kul med vinst och present!! Tiril mycket söt i sin dress och armbandet var ju kanon!! Kul med så personlig present!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...