onsdag 4 maj 2011

Inge pigg, små grodor och längtan till husvagnsäventyr!

Hellu! Idag har jag sytt klart en beställning, fått lite att beta av igen nu!

När Mattias kom hem blev det strax middag, pytt i panna och ägg och sen var det bestämt en promenad...Men jag var inte så pigg, har feber kring 38 grader, inte mycket men tillräckligt för att vara slut, ont i huvudet, lederna och halsen.... Så det blev bara en kort sväng.


Karlarna i huset härjade runt och sjöng "Små grodorna" innan vi kom iväg, haha...! Nu är det kvällsfix som gäller, pyamas på för barnen, Kiron har smällt i sig 2 kaviarmackor så det blir nog inte mycket lelle =) Jag ska gå och duscha och sen ska vi se på "Arga Snickaren". Tror det blir lite te till det för att lindra min hals.. Vill inte vara sjuk den här årstiden!!!!

Har fått lite svar på inbjudan till vår fest, kul, jag hoppas att så många som möjligt kan komma!! =)


Imorgon på eftermiddagen kommer farfar och Carina och hämtar Kiron för husvagnsäventyr, det blir nog riktigt skoj för honom, han pratar om det varje dag nu, och längtar.

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Krya på till dig!!!
kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...