måndag 9 maj 2011

Träningsvärk efter rabatt-rens, ledsen hemkommen liten kille, och bilder från Kirons helg!

Åh vilket fint väder det är ute idag, gäller att bli klar med dumburken så vi strax kan gå ut! Har lagt ut 2 plagg i till salu-bloggen... Ska för övrigt också städa idag, tråkiga inomhus-sysslor.


Igår var vi ute hela dagen, jag rensade alla de 5 rabatter vi har på våra gräsmattor...Har träningsvärk idag, i skuldrorna, rumpan och låren, så ni kan föreställa er de ställningar jag tog mig an grästuvorna (breddade en rabatt) och maskrosrötterna med!!!



Hade hela dagen igår huvudvärk, skyllde först på vinet jag drack 2 glas av i förrgår, men allteftersom dagen gick så tror jag det måste varit nåt annat...huvudvärkstabletter hjälpte inte heller. Hade ont inatt också, så ni kan tänka er lättnaden imorse när jag vaknade och värken var borta...Puh.



Kiron kom hem på förmiddagen igår, go-ungen sprudlade av saker att berätta och visa. Mattias hjälpte honom bygga ihop den bilbana vi haft sparad till honom sen han var runt 6-månader, Hot Wheels...Oj vad den lät.


På kvällen blev det en liten krasch för lillen psykiskt, han var ledsen, ville sova mer hos faffa och Carina, och till råga på allt så hade Bababoom gosehunden glömts i husvagnen... Kris med andra ord, som tur var hade han ändå Bä gosefåret, och han fick prata med Carina i telefon.. De har haft så FULLT hela dagarna så jag tror han hade lite svårt att varva ner, blev sån omställning att vara hemma. Han har lekt jättemycket med en 5-årig kille, campingägarens son, åkt bilar och tåg i alla möjliga storlekar, golfat, shoppat i Birsta, tittat på kanin, lekt med vattenpistol, blåst såpbubblor m.m....
Carina har skickat MASSOR med bilder från helgen, här kommer ett urval! =


















1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ahhh, Kiron verkar ha haft en toppen "semester"!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...