söndag 15 februari 2009

Vår Alla Hjärtans Dag!

Lika som bär? Alla Hjärtans Dag igår blev fullbokad!!! Vi var som sagt en snabbis ner på stan, köpte lite nödvändigt.

Medan Kiron sov sen så kom "försäljerskan" förbi, det visade sig vara min kompis lillasyster. Hon var mycket duktig och vi blev väldigt imponerade av maskinen...och fick veta saker om min säng som jag helst inte velat veta...Full av kvalsterbajs (som alla sängar faktiskt är!!!) Blörk. Nån maskin har vi iallafall inte råd att köpa hur mycket bajs jag än sover i...ni skulle sett priset!!!

Sen kom Kirons farmor o bonusfarfar förbi med semlor...Ojoj vad mycket gott det blev igår. Surrade med dem en massa, när de åkt beställde vi maten och Kiron fick sin middag. Innan maten hann komma fick vi mer besök, Ms lillebror Mats och hans tjej Hanna. Maten blev sen...vrålhungriga, men den var god när den väl kom. Vi hade båda beställt Filé Mignon Black & White. Och så kunde Mats o Hanna ju underhålla Kiron och vi åt själva...=) (De hade redan ätit...=)) De delade efterrätten med oss, Kexchokladpaj med grädde. Supergod!! De stannade och såg Melodifestivalen...Jag hejade på Lili & Sussie och H.E.A.T, men tyckte oxå Amy Diamond var bra.

När de åkt såg jag och M "Barnhemmet", en spansk rysarthriller. Den var både läskig och sorglig!

Hade en jättebra dag!

3 kommentarer:

Maria sa...

Helloj

Jag kommer ej kunna komma på onsdag eftersom Danne jobbar, och jag måste försöka få isäng kidsen nu när man jobbar. Men skulle ja kunna få bvakt så kanske jag kan fixa det ändå men som det ser ut nu så kan jag ej på ons.

KRAM

Maria sa...

Härlig sv/vi bild på kiron=)

Anonym sa...

härlig dag ni verkar ha haft=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...