torsdag 12 februari 2009

Kiron sjuk igen

Kommit hem från jobbet nu och ska strax lägga mig...så detta blir en lugn dag.

Igår hade Kiron ätit dåligt på dagis, och de tyckte han kändes varm. Efter han sovit lunch tog vi tempen för han kändes fortfarande varm...39,9 i temp! Stackarn var helt loj och slut. Blev lite piggare när han fått alvedon, men febern kom tillbaka när alvedonet gått ur kroppen. Vet inte vad den kan bero på, han är inte längre lika förkyld... Oro!

Sydde igår igen. Ett par byxor klara, de blir till salu på Tradera, tror jag. Lägger ut bild senare.

Igår när Kiron åt kvällsvälling somnade han i min famn, så slut var han av febern! Tur vi hade fått i honom lite alvedon före.

Nu kom precis M ner med Kiron, sovit oroligt inatt...men Kiron verkar ganska pigg just nu iallafall. Nu ska jag gosa med honom lite och sen gå och lägga mig...ha det gott!

1 kommentar:

Maria sa...

Men stackars lilla Kiron då..så hög feber också. Inge roligt...hoppas han är kryare idag!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...