lördag 28 februari 2009

Kiron den snacksalige!!!

Blir ett kort litet inlägg så här i lördagskvällen!! Foto från idag!
Suttit och fnulat ner vilka ord Kiron brukar säga såhär spontant, efter att tjejerna i en av "mina" trådar på FL pratade om det....Kom fram till dessa, Kiron 16 mån säger:

Hej
Mamma
Pappa
Tutte (favoritordet!)
Bampa-(lampa)
Kitte-(kisse)
Lelle-(Välling)
Tittuuu(-tittut)
Ta ta (tack tack)
Brrm brrm (alla motorfordon)

Kan hända jag glömt nåt, men dessa ord säger han spontant, men han förstår så många fler och härmas ganska ofta också, som när jag ropade på Mattias och han efter,- "Tias!", och när jag råkade rapa häromdagen och han efteråt gjorde lika ljud och låtsades rapa...hihi, man har roligt!

Imorgon kommer det ett längre inlägg med foton om hur denna vår fina lördag varit, gjort en del. =) Nu måste jag gå och sussa för jag lovade M sovmorgon imorgon!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...