söndag 1 februari 2009

Tid på tu man hand

Vår kväll igår blev supermysig!

Vi badade badkar, lagade god mat- chipslåda, och mumsade i oss! Pratade en massa djupa prylar (hehe).

Såg sen Tropic Thunder, haha rolig film!!! Precis Mattias typ av humor, han vill ha, naturligtvis! Flera höga asgarv! Se den!!! Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr, Matthew McConaughey och inte att förglömma Tom Cruise! Helt galna!

Såg även den andra filmen, Förtrollad...så där härligt mysromantisk, med McDreamy från Greys Anatomy - Patrick Dempsey.
Lite extramaterial...och sen var man trött, Mattias sov nästan redan. Men vi fick en härlig kväll.

Lillen hade sovit hela natten, och farmor och han har härjat. Han har blivit lite snuvig, typiskt.

Jag har glömt att skriva att vår DVD är trasig, inte konstigt, den hade några år på nacken och var flitigt använd! Vilken tur att M fick köpa det där X-boxet för några månader sen!!!!

1 kommentar:

Maria sa...

Mysigt! Tror jag ska ge samma förslag till min sambo...men vi har 3 ungar som ska lämnas bort...hehe...får kanske dela upp dem! ;-) Har sett båda filmerna...och Tropic Thunder är en typisk film min sambo gillar! Och Förtrollad var jag och min 9-åring och såg på bio! Den gillade vi...hihi! En riktig prinsess-saga...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...