lördag 7 februari 2009

Manchesterbyxor med fickor, Kiron stolklättraren

Kikar in här före jag ska gå och lägga mig, har jobbat inatt! TRÖÖÖTT!!

Igår var Kiron på dagis själv hela 3 timmarna! Gick jättebra, M fick bara lite banning för att han inte skickat med mer kläder till Kiron när de skulle vara ute, kallt ute igår! Så jag budade hem en billig fleecedress från Tradera att ha under overallen!
Här är Kiron med sin stol, som var i perfekt storlek för att han själv ska kunna sätta sig utan att först "klättra upp" på stolen, som han gör på alla andra stolar...även om ni ser på denna bild att han försökte klättra på denna också, fick inte riktigt ihop detta med att sätta ner baken först och blev väldigt frustrerad och ilsken när det inte fungerade! Äntligen sytt klart byxorna jag knåpat på några dagar nu...Lite mer avancerat denna gång, med fickor, hehe... Som ni märker har jag dille på att sy just byxor, många olika orsaker, bla. att det är svårare att hitta roliga och originella byxor i affär, och att de är relativt lätta och går fort att sy. Dessa blev manchesterbyxor (tyg från Erikshjälpen) med svart mudd, (Erikshjälpen), tyget på fickorna är Tradera-fynd. =)


Godnatt då! Ha en bra dag! =)
(OBS...Jag vet inte varför man bara kan klicka och förstora vissa av mina bilder, vet inte vad det blir för fel på de andra, verkar ske slumpmässigt, provat att lägga upp igen men med samma resultat...Nån som vet orsak?)

3 kommentarer:

Maria sa...

Fina, ska se om ja hittar nå tyg så kommer jag med lite till dig så du kan sy till mina knoddar. Kanske du vill sy en bralla till Moll i kanin tyget jag har? Kram

Anonym sa...

har sagt det förut, men säger det igen att du är då en naturbegåvning på att sy kläder!! härliga blider på Kiron som försöker sätta sig på stolen=)

Maria sa...

Vad duktig du är att sy!! Jag har inte ens ork att sätta mig vid symaskinen och laga byxor till tjejerna som de haft sönder...hehe...
Jätte mysig stol du hittade åt Kiron! Han verkar gilla den med! ;-)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...