torsdag 26 februari 2009

Mormor färgar håret och hamburgerfrukost

Igår både postade och hämtade jag ut några DHL-paket, som innehöll en kul sybok och tyg, och mer kom i brevlådan, både det fina tyget med röda elefanter och det med krambjörnar...som var helt underbart! Blir en fin pyamas till Kiron, massor med krambjörnar sovandes bland molnen!

Till frukost blev det hamburgare! Haha, sov ut eftersom jag skulle jobba, och for och postade innan frukost, så mamma o pappa hann komma med hamburgare från Frasses. Gott!! Ovanlig frukost men det händer ju inte ofta.
De stannade ett tag, jag hjälpte mamma färga håret, Kiron vaknade efter sin lunchsömn och var lite avvaktande till mormor som såg så konstig ut med det där i håret. Men så snart hon sköljt ur färgen och såg ut som sig själv igen fick hon en massa kramar och hårpill!

Vi hann göra en gemensam insats med städning också här hemma, dammråttorna var så stora så de skulle väl snart kunna jaga katterna... Skönt också att få det gjort innan helgen.

M och Kiron for och handlade, jag fick lite ensamtid och satte mig och (gissa vad!?) sydde. =) Tycker det är så roligt och samtidigt rogivande.

Idag är det dax för Kirons första 5 timmars dag på dagis med lunchsömn och allt, får se hur det går, snön VRÄKER ner här, blev alldeles blöt när jag gick hem från jobbet. På tal om det borde grabbarna nog vakna nu...och jag gå och lägga mig!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...