tisdag 17 februari 2009

Blingo-smaskens och stress

KEXCHOKLADPAJ (från tidningen Familjeliv.se)
5 kexchoklad 55 g
4 msk smält smör
150g ljus el. mörk choklad
4 msk vispgrädde
1 tsk vaniljsocker
3 äggulor
Ugn 175 grader
Mixa kexchokladen i matberedare, blanda med smöret. Tryck ut i smord ugnsform. Grädda mitt i ugnen 8 min. Låt svalna.
Vispa grädden. Smält chokladen över vattenbad, blanda ner i grädden. Rör ner äggulor och vaniljsocker, häll smet i pajskal. Ställ i kyl 4 timmar. Avnjut med grädde eller glass. Smaskens!


Detta är vad ni får smaska i er om ni kommer på min Blingo-visning i morgon!!! Som det ser ut nu måste jag ställa in för jag har fått för få svar, så hör av er om ni vill komma!!!!! Det är ju en helt färsk kollektion med jättefina kläder!! Måste meddela säljaren ikväll!!

Idag ska jag ev. på möte på jobbet när jag vaknar, om jag orkar...Imorgon får jag inte sova många timmar, ska ner och få håret färgad på Rut & Karl när jag är Marias färgmodell! Kul!!!=)

Sytt en del i helgen och igår, sätter ut bilder framöver när jag hinner. Kiron har varit på dagis igår, håller tummarna för att han kan gå mer än 2 dagar denna vecka, de senaste tre veckorna har det ju bara blivit 2 dagar/vecka.
Sova nu....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Phyxius sa...

Jag kan tyvärr inte komma på party, en annan gång kanske?!
/Erika Backberg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...