söndag 8 februari 2009

Melodifestival deltävling 1

Har sett Melodifestivalen idag, hade spelat in eftersom jag jobbade inatt...(haha vad det låter som jag är slavisk schlagerfantast!) Vad ska man säga...ja, jag har ännu mer styrkts i min ogillan för Petra Mede, tycker hon är gapig och osympatisk och inte rolig.


Vad gäller låtarna...gillade Alcazar, blir säkert en radioplåga! Kul att Lina Hedlund är med där nu. Annars tyckte jag också om Tick Tock, den första låten, med Nina Söderquist. Tyckte inte Emilias låt var särskilt bra.


Blev faktiskt förvånad över att jag gillade Caroline af Ugglas låt mer och mer, den växte lixom på en. Tycker hon är underlig när hon står och sjunger och ser bajsnödig ut, men låten var inte helt plågsam.
Tror vi har en blivande schlagerfantast här hemma, han dansade till varje låt!!! Han sjöng också med på vissa...på sitt söta sätt. Försökte sätta ut en video här för att visa, men misslyckades.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...