onsdag 4 juni 2014

Temaavslutning Vindens Hus!

Hej hej! 
Fixat några bilder från gårdagens fina tema-avslutning, som sagt kom tårarna där i slutet. Så fint var allt, de sjöng fina sånger och varje klass hade varsin dans de visade. 
Här "We are the world"
(Jag har blurrat barnens ansikten, förutom "kändisarna" då. )

Kirons grupps dans! Kiron är längst till vänster bredvid lärarinnan. 

Och här längst till höger. =) Man blir stolt, han som inte brukar vilja vara med på såna här offentliga uppvisningar, var så duktig!! Han dansade för glatta livet och sjöng med i sångerna! Han har sjungit dem mycket här hemma också de senaste veckorna så det är nästan så jag själv kan dem. 

Ja jag överlevde både kvällspasset igår och dagens morgonpass+ brandgenomgång. Tror förkylningen peakade lite igår för jag har mått bättre idag tack och lov, fortfarande halsont men inte lika slut *ta i trä*. 
Sen är det ju inte fy skam att man får smörgåstårta på jobbet heller! =P

 Nu blir det bara kvällspass imorgon sen har jag tagit kompledigt på fredag, ser fram emot en rolig helg! 


1 kommentar:

Maria sa...

Vilken mysig avslutning! Förstår att det var svårt att hålla tårarna borta!
Åh smörgåstårta, vilket lyx...!
Ska bli kul att få se bilder sedan på helgens galej! ;)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...