torsdag 19 juni 2014

Stugtid!

Hej!
Nu har jag äntligen joinat familjemedlemmarna i mina föräldrars stuga! Första gången i år för mig som jag är här uppe, men de har ju varit här några gånger redan utan mig när jag jobbat helg... 


Det blev McDonalds i bilen på väg hit, och sen pratade Kiron hela vägen om att han ville fiska. Sagt och gjort när vi kom upp! 






 Jag fick tre små firrar, så små att vi slängde tillbaka dem efter att barnen haft dem i en hink ett litet tag. Ingen av de andra fick nåt tråkigt nog, blev sånt blåsväder! Jag hoppas åtminstonde på uppehållsväder imorgon på Midsommarafton, då mina föräldrar kommer upp för att fira med oss! 
Vi har kikat på en gammal klassiker, "SOS-En segelsällskapresa" ikväll, riktigt nostalgiskt och kul! 

Kiron är fortfarande väldigt snorig, verkar vara en sån där riktigt långdragen förkylning...=( Annars mår vi väl rätt bra för tillfället, alla trivs i stugan! Hinner jag inte skriva nåt imorgon så önskar jag er en riktigt fin midsommarafton!! Kram! 

1 kommentar:

Cattis sa...

Så härligt det ser ut, förstår att ni trivs där!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...