torsdag 5 juni 2014

Nytt i håret på stor och liten!

Hellu! 
Idag när vi lämnat Kiron på skolan tog jag och Tiril bussen ner till Attityd övre storgatan där Ia jobbar. Bokat tid för välbehövlig hårfix, lite klipp och färg! Ia övertalade mig till kopparblont, och även om det syns lite rödton här syns det mycket mer i verkligheten! Glad att hon övertalade mig, jättenöjd. =)

Tiril var duktig hela tiden, satt bredvid och fikade, fick klubba och läste tidning. Och kikade på mamma som såg lite underlig ut med hätta, haha!



Hon fick några fina hjärtan i håret som hon nu är ivrig att visa pappa, Kiron och farmor! Och barnen på förskolan!

Efter liten lunch på stan och en lekstund vid lektåget så for vi hemåt igen. Grejat lite här hemma och nu är det strax dax för förskola och jobb! Ska krama henne riktigt ordentligt mer än vanligt (gjorde även det med Kiron imorse!!) eftersom de åker till farmor ikväll och jag sen inte träffar dem förrän söndag. Mina fina hjärtan! 

Ha det så gott tills vi hörs igen! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...