onsdag 18 juni 2014

Nedräkning, småshopping och veckomatsedel v. 25

Dagarna går och går och nu är det 8 arbetsdagar/nätter (2,5 veckor) kvar till semester/föräldraledigt 6 veckor! M och barnen får ledigt om ca. 1,5 vecka...
Jag har jobbat och ska gå och lägga mig nu, duscha först bara, jobb imorgon med sen tredagars-ledigt! 
M har varit hemma med barnen idag, eller rättare sagt i stugan, Kiron är fortfarande så förkyld så vi vill inte skicka honom på fritids. De hämtar mig imorgon. ;) 

 I måndags efter jobbet blev det en sväng ner på stan, M behövde något nytt men hittade inte så mycket, två tröjor blev det till honom iallafall (nederst), och en tröja till mig på rean. =) Hittade också en T-shirt till Kiron på rean. 

Och lilla fröken hittade ett prinsess-diadem som hon fick köpa för sina egna pengar, har lite kvar sen tidigare födelsedagar. 

Tog några bilder på Tengil, är glad över vår nya kamera!! =D 





Här är veckans matlista , v. 25. Blir några frågetecken då vi ska fira mamma på lördag. =) 
Ja, hoppas på bättre väder bara, annars ser jag fram emot en rolig helg! 

1 kommentar:

Cattis sa...

Ja lite sol och värme skulle inte skada!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...