söndag 29 juni 2014

Smartson-testat Tropicana Refresh!

Jag har via Smartson testat Tropicana Refresh-drickfärdig juice. Valde smaken Red Grapefruit (jag älskar grape!) Eftersom jag dricker juice till frukosten varje morgon så var detta ett perfekt test för mig.

Produkten var lite svår att hitta i flera affärer, men till slut så hittades den på Coop. ;)
Smaken är god och fräsch, kanske något för söt för min smak om man ska klaga på något, jag gillar mer grape-beska! Jag kommer köpa lemon och lychee-smakerna också för att testa!
Bra förpackningsstorlek, och lättsam förpackning med skruvkork. Maken och barnen tyckte även de om juicen, så chansen är då ännu större att vi köper hem! Priset är dock ganska dyrt så det blir inte ofta.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...